Blog
Het jaarlijkse gebruikersoverleg van Infohos Apotheek zal in 2020 voor het eerst volledig digitaal verlopen. Door de Coronacrisis kunnen we gebruikers immers niet samen brengen op één locatie. Daarom nodigen we u uit om vandaag nog in te schrijven voor ons virtueel overleg op 24 september 2020.
Programma
Tijdens deze digitale gebruikersdag werken we met updates rond verschillende thema's. Zo kan u binnen het ziekenhuis kijken wie welk onderdeel van de gebruikersdag wenst te volgen.
In elke thematische blok blikken we even terug op wat de voorbije maanden ontwikkeld werd en zoomen we in op wat op de planning staat. Uiteraard is er altijd mogelijkheid voor vragen.
9:00 | 9:30 |
Bestellingen
|
9:30 | 10:00 |
Rapportage
|
10:00 | 11:00 |
Goederenontvangst
|
11:00 | 11:30 | Distributie aanvragen |
11:30 | 12:00 |
Tarificatie
|
12:00 | 13:00 | Middagpauze |
13:00 | 13:30 | Werkelijke set op stock |
13:30 | 14:15 |
Nieuwigheden binnen add-ons
|
14:15 | 15:00 | E-ordering |
15:00 | 15:30 | Inventarismodule |
15:30 | 16:00 | Recip-e |
16:00 | 16:15 | Stockbreuken |
16:15 | 16:30 | WMS |
Inschrijven
Wat moet u doen om deel te nemen aan deze digitale gebruikersdag:
- U Registreert zich via deze link.
- Enkele dagen voor dit event ontvangt u een agenda-uitnodiging met daarin een Teamslink.
- Via deze link neemt u deel aan de verschillende thematische sessies die u wenst te volgen. De ganse dag kan u dus dezelfde link gebruiken.
Wenst u met meerdere collega's uit het ziekenhuis deel te nemen? Registreer iedereen afzonderlijk. Zo kunnen we de deelnamelink aan iedereen persoonlijk bezorgen.
Op 1/10/2020 organiseren we een virtuele werkgroep in het Frans.